Największa w Polsce agencja marketingu sportowego – Arskom – wesprze komunikacyjnie i wizerunkowo Stowarzyszenie Otwarte Klatki, organizatora kampanii Jasna Strona Mocy, która zrzesza i promuje sportowców i sportowczynie na diecie roślinnej. 
W ramach współpracy Arskom zajmie się kreacją i egzekucją kampanii edukacyjnych Jasnej Strony Mocy. Będzie także prowadziła działania z zakresu public relations oraz media relations. Jako że idee, które przyświecają Otwartym Klatkom, są bliskie agencji, współpraca będzie odbywała się bezpłatnie. 
Arskom Jasna Strona Mocy
„Jasna Strona Mocy to idea, która wpisuje się w misję naszej firmy – wierzymy, że sport niesie ze sobą ogromny ładunek pozytywnych emocji. Sport to paliwo naszej agencji. Na co dzień pracujemy z markami, uświadamiając im, że warto komunikować się właśnie poprzez sportowe emocje, które są szlachetne i czyste. Pamiętamy również o idei sportu i olimpizmu Pierre’a de Coubertina, bardzo humanistycznej – takiej, w której ludzkie wartości zdają publiczny egzamin. Coubertin mówił o tym, że „tylko moc ciała i ducha wyznaczyć może granice zwycięstwa”.
Dla mnie Jasna Strona Mocy jest czystym odzwierciedleniem pierwotnej idei sportu. Dieta roślinna świetnie do sportu pasuje, a sportowcy Jasnej Strony Mocy udowadniają to swoimi osiągnięciami. Chcemy pomóc Otwartym Klatkom pokazać alternatywę dla powszechnie przyjętej tezy, że tylko mięso daje siłę i profesjonalny sportowiec nie może z niego zrezygnować. Historie sportowców Jasnej Strony Mocy są bardzo inspirujące i dlatego obserwując kampanię, zdecydowaliśmy się zaproponować naszą pomoc. Widzimy w niej duży potencjał do rozwoju i mamy nadzieję, że nasze doświadczenie w tym pomoże. Chcemy dołożyć swój kamyczek do tego, żeby sport się zmieniał i nadążał za zmieniającym się światem”podkreśla Paweł Sławski, partner zarządzający Arskom.

Nasza kampania rozwijała się stopniowo dzięki temu, że wolontariusze organizacji i współpracujący z nami sportowcy i sportowczynie włożyli w projekt mnóstwo serca i energii. Jesteśmy podekscytowani perspektywą współpracy z agencją Arskom, która pomoże nam wynieść tę kampanię na kolejny poziom. Z takimi partnerami na pewno uda się zmienić świat na lepsze – mówi Dobrosława Gogłoza, prezeska Stowarzyszenia Otwarte Klatki, prowadzącego kampanię Jasna Strona Mocy.
Jasna Strona Mocy to kampania społeczna mająca na celu promowanie diety roślinnej wśród osób aktywnych ruchowo. Weganami/wegankami lub wegetarianami/wegetariankami jest wielu utytułowanych sportowców i sportowczyń – m.in. Lewis Hamilton czy siostry Venus i Serena Williams. 
Z mięsa coraz częściej rezygnują przedstawiciele najbardziej wymagających dyscyplin, jak sztuki walki (Nate Diaz czy David Haye), trójbój siłowy (Glenda Presutti czy Nick Squires), triathlon, ultramaratony (znany wszystkim Scott Jurek i Rich Roll) czy wspinaczka skałkowa (Alex Honnold). Stosowanie diety roślinnej zaleca także wielu uznanych trenerów/trenerek i specjalistów/specjalistek od dietetyki sportowej. 
Arskom Jasna Strona Mocy
W gronie ambasadorów i ambasadorek Jasnej Strony Mocy znaleźli się m.in.: Agata Perenc (pięciokrotna mistrzyni Polski i multimedalistka najważniejszych światowych zawodów w judo), Irena Preiss (mistrzyni świata w grapplingu oraz mistrzyni Europy i wielokrotna mistrzyni Polski w brazylijskim jiu-jitsu), Marcin Tomczyk (dwukrotny mistrz świata w Muay Thai), Dariusz Rożnowski (zdobywca mistrzostwa Polski, Pucharu Polski oraz trzeciego miejsca na Międzynarodowym Pucharze Polski w kulturystyce klasycznej) czy Monika Kędzierska (10-krotna mistrzyni Polski, zdobywczyni Pucharu Świata i Pucharu Europy w kickboxingu).

https://www.arskomgroup.pl/