Przekaż darowiznę

Postawiliśmy billboard i citylight przy biurze firmy Krakowski Kredens !

Już od niemal pół roku próbujemy przekonać Krakowski Kredens do wycofania jaj “trójek” ze składu ich produktów. Nasze dotychczasowe działania spotkały się niestety z obojętnością firmy. 

Dlatego postanowiliśmy postawić reklamy w przestrzeni publicznej, żeby ruszyć sumienie Krakowskiego Kredensu. Dzięki Waszej pomocy udało nam się postawić billboard i citylight!

Kampania trwa już prawie pół roku

Prawie pół roku temu rozpoczęliśmy kampanię skierowaną do klientów sieci sklepów Krakowski Kredens, mającą na celu przekonanie firmy do rezygnacji z użycia jaj z chowu klatkowego w składzie swoich produktów.

Mimo:

  • wielokrotnych prób podjęcia dialogu z firmą,
  • licznych akcji rozdawania ulotek,
  • czterech demonstracji pod sklepami firmowymi,
  • przeprowadzenia dwóch sond ulicznych i informowania konsumentów o warunkach hodowli klatkowej,
  • przekazania firmie prezentu w postaci pocztówek od zatroskanych o los zwierząt klientów,
  • a także wielu wiadomości od konsumentów – o czym dostajemy od Was wiadomości,

Krakowski Kredens nadal nie zajął stanowiska ws. wycofania jaj tzw. „trójek” ze składu swoich produktów. Dlatego zdecydowaliśmy się postawić billboard i citylight. Mamy nadzieję, że reklama umieszczona w przestrzeni publicznej ruszy sumienie firmy.

Postawiliśmy billboard i citylight wspólnymi siłami

Na początku grudnia 2018 uruchomiliśmy na Facebook’u publiczną zbiórkę funduszy. Dzięki Waszemu wsparciu, udało nam się zebrać więcej niż 100% kwoty! Świadczy to o tym, jak wielu osobom zależy na losie kur niosek i nakłonieniu firmy Krakowski Kredens do rezygnacji z używania jaj „trójek”. Z uzbieranych środków postawiliśmy billboard i citylight w okolicy biura Krakowskiego Kredensu.

Wasze wsparcie pozwoliło nam także na zebranie prawie 10 000 podpisów pod petycją do firmy! Jeśli jeszcze nie mieliście okazji tego zrobić, zachęcamy: 

Podpisz petycję do firmy

Dlaczego Krakowski Kredens, dlaczego jajka trójki

Krakowski Kredens kreuje się na firmę mocno stawiającą na jakość produktów. Wysoka jakość nie idzie jednak w parze z wykorzystywaniem składników pochodzących z nieetycznych hodowli, do jakich niewątpliwie należy hodowla klatkowa.

Warunków hodowli klatkowej nie można nazwać po prostu brakiem komfortu. W takiej hodowli kury nie są w stanie spełnić swoich podstawowych potrzeb życiowych – żyją w ścisku, bez dostępu do światła słonecznego i świeżego powietrza, nie mają możliwości rozprostowania skrzydeł, narażone są na choroby, urazy i rany, często otaczają je ciała martwych towarzyszek.

Deklarując wycofanie jaj pochodzenia klatkowego ze składu swoich rzekomo wysokojakościowych produktów, Krakowski Kredens dałby przykład innym firmom i realnie pomógł zmniejszyć liczbę kur cierpiących w ciasnych klatkach.

Trend wycofywania jaj klatkowych

Już ponad 100 firm w Polsce zdecydowało się na wycofanie jaj z chowu klatkowego. Wśród nich znajdują się m.in. Biedronka, Unilever, Mieszko, Colian, Winiary, Frosta i Taurus. Swoje decyzje firmy motywują nie tylko dobrostanem zwierząt, ale także chęcią spełniania potrzeb konsumentów.

Znaczna większość polskiego społeczeństwa uważa hodowlę klatkową za nieodpowiednią dla zwierząt i niemal 60% konsumentów zgadza się, że producenci żywności, restauracje i sieci handlowe powinny wycofywać jaja klatkowe. Dowiedz się więcej tutaj: https://www.otwarteklatki.pl/co-polacy-sadza-o-hodowli-klatkowej/

Krakowski Kredens, którego hasło reklamowe brzmi „Jakość bez kompromisów”, także powinien dołączyć do grona firm, które w swoich działaniach kierują się nie tylko chęcią zysku, a także dobrem zwierząt, oczekiwaniami konsumentów i staraniem, by zmienić świat na lepsze.

Krakowski Kredensie – czas na Was!

Podpisz petycję do firmy

Pomóż nam działać!

50 zł100 zł20 złinna kwota

Bądź na bieżąco

Trzymaj z nami rękę na pulsie i dołącz do grupy osób, którym zależy
na losie zwierząt hodowanych przemysłowo.