W największych miastach w Polsce pojawiły się billboardy będące częścią kampanii Cena Futra. Możemy na nich zobaczyć rysunki przedstawiające sytuację zwierząt hodowlanych wykorzystywanych w przemyśle odzieżowym. Na uwagę zasługuje jednak nie tylko sama kampania, ale również niezwykła historia jej powstania. 

Jak to się zaczęło?

Pewnego dnia otrzymaliśmy wzruszającą wiadomość od czternastoletniego Bartka Hellera z Białegostoku. Chłopiec opisał w niej, jak bardzo dotyka go los zwierząt hodowlanych i przesłał kilka rysunków swojego autorstwa. Prace Bartka wyjątkowo nas poruszyły i postanowiliśmy podzielić się nimi w naszych mediach społecznościowych. 

Rysunki spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. Komentarze pod zdjęciami prac Bartka były pełne uznania dla jego talentu, kreatywności, ale przede wszystkim dla jego ogromnej empatii. Pojawiły się również głosy, że rysunki naszego młodego obrońcy zwierząt to świetny materiał do stworzenia billboardów. Przed przystąpieniem do prac nad nową kampanią outdoorową zwróciliśmy się do Bartka z pytaniem o zgodę na wykorzystanie jego twórczości.

Efekty wspólnej pracy

Dzięki pracom młodego twórcy oraz komentarzom sugerującym możliwość wykorzystania ich w kampanii na ulicach 8 polskich miast pojawiło się 59 billboardów. Możecie je spotkać w Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Katowicach, Warszawie i Białymstoku.

Billboardy dają nam możliwość dotarcia do osób, które na co dzień nie mają kontaktu z treściami dotyczącymi sytuacji zwierząt hodowlanych w Polsce. Jest to świetny sposób na edukowanie społeczeństwa i docieranie do nowych odbiorców. Pozwala nam również uświadomić mieszkanki i mieszkańców miast o istnieniu Otwartych Klatek. 

Wyjątkowość naszej najnowszej kampanii outdoorowej polega przede wszystkim na tym, że została stworzona dzięki Wam! Jest to dla nas ogromna motywacja do dalszej pracy na rzecz zwierząt. Niezmiernie cieszy nas, że nasz przekaz dociera również do młodego pokolenia. Przekonaliśmy się, że empatia nie zależy od wieku. 

Mamy nadzieję, że prace Bartka przypomną politykom o ogromnym cierpieniu zwierząt hodowanych na futra oraz o niespełnionych obietnicach. 

Jeżeli chcesz wspomóc kampanię Cena Futra i powstrzymać cierpienie zwierząt, podpisz petycję. Nie bądźmy obojętni na ich los.