11 października 2021

Konferencja Plant-Powered Perspectives już w najbliższy czwartek w Warszawie

14 i 15 października w Domu Innowacji Społecznych „Marzyciele i Rzemieślnicy” odbędzie się czwarta edycja konferencji Plant-Powered Perspectives, skupionej na dyskusji o kierunkach rozwoju roślinnego trendu w branży spożywczo-gastronomicznej. W tym roku wydarzenie odbędzie się zarówno na żywo, jak i w formie online.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję wziąć udział w dyskusji o trendach i udanych produktowych debiutach, dowiedzieć się więcej o roślinnym nabiale czy zamiennikach ryb oraz o tym, jak z sukcesem prowadzić sprzedaż produktów na dużą skalę. Będą mogli również wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistki i specjalistów z branży.

W ramach konferencji odbędzie się też sesja Plant-Powered Pitching organizowana we współpracy z akceleratorem Foodtech.ac, przeznaczona dla startupów i innowatorów, którzy będą mogli przedstawić swoje pomysły szerszemu gronu odbiorców, a także zdobyć nagrody, które ułatwią ich produktom wejście na rynek. W jury zasiądą Karolina Kubara (Dobra Kaloria), Mateusz Kowalewski (Hortimex), Piotr Grabowski (foodtec.ac) oraz Maciej Otrębski (RoślinnieJemy).

Tegoroczna konferencja ma szczególny wymiar – producenci żywności już zrozumieli, że produkty i dania roślinne spotykają się z dużym entuzjazmem polskich konsumentów. Podczas Plant-Powered Perspectives chcemy zwrócić uwagę branży spożywczej na najbardziej innowacyjne rozwiązania – pokażemy, że obok łatwo dostępnych pysznych produktów roślinnych, które popularyzują roślinne jedzenie w Polsce, ważne są rozwiązania takie jak roślinny fillet mignon, czy tuńczyk sushi grade oraz że nie są one już wyłącznie pieśnią przyszłości – mówi Maciej Otrębski, Strategic Partnership Manager w kampanii RoślinnieJemy.

Konferencja Plant-Powered Perspectives to największe tego rodzaju wydarzenie w tej części Europy, przyciągające ekspertki i ekspertów oraz osoby związane z branżami HoReCa i FMCG. Konferencja co roku pozwala nie tylko lepiej poznać rynek produktów roślinnych, lecz także umożliwia zdobycie wiedzy osobom, które chcą tworzyć bardziej roślinną przyszłość. Organizatorzy podkreślają, że udział w konferencji będzie wartościowy dla wszystkich osób zainteresowanych rozwojem rynku spożywczego, w tym producentów żywności, przedstawicieli branży mięsnej, poszukujących nowych rozwiązań, startupów z branży spożywczej i foodtech, inwestorów, marketerów kulinarnych.

Program konferencji dostępny jest pod tym linkiem. Bilety można kupić tutaj.

O kampanii RoślinnieJemy

​​Celem kampanii RoślinnieJemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji we wprowadzaniu i promowaniu roślinnych produktów i dań. Swoje działania RoślinnieJemy opiera na badaniach rynku, społecznych ankietach oraz rzetelnej wiedzy z zakresu kuchni roślinnej i najnowszych światowych trendów. W ramach kampanii prowadzona jest także akcja “Roślinne poniedziałki”, inspirowana ogólnoświatowym “Meatless Mondays”, której celem jest zachęcenie odbiorców do ograniczenia spożycia produktów odzwierzęcych raz w tygodniu.

https://roslinniejemy.org

Zdjęcia z przeszłych edycji Plant-Powered Perspectives:

Partnerem Monitorującym Media Stowarzyszenia jest

Obserwuj nas

Bądź na bieżąco

Trzymaj z nami rękę na pulsie i dołącz do 4629 osób, którym zależy na losie zwierząt hodowanych przemysłowo.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych i informowanie Cię o działaniach Stowarzyszenia Otwarte Klatki zgodnie z naszą polityką prywatności.

Stowarzyszenie Otwarte Klatki

ul. Grottgera 16/1, 60-758 Poznań

KRS: 0000444120

Animal Charity Evaluators