7 sierpnia 2020

WSP „Społem” wprowadza na rynek Majonez Kielecki Roślinny: „wspólnie stworzyliśmy coś, w co mocno wierzymy”

Polacy coraz częściej decydują się na ograniczanie produktów pochodzenia odzwierzęcego, co inspiruje branżę spożywczą do wprowadzania nowych roślinnych produktów na rynek. Kolejny z nich wywołał prawdziwą euforię wśród konsumentów - polska firma WSP „Społem” odpowiada na potrzeby nowej generacji i wspólnie z kampanią Roślinniejemy wprowadza na rynek Majonez Kielecki Roślinny o wegańskim składzie.

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w tym roku obchodzi swoje 100. urodziny i pokazuje, że jest firmą, która doskonale odpowiada na wyzwania współczesności. W ciągu kilku najbliższych dni rozpoczyna dystrybucję Majonezu Kieleckiego Roślinnego, który budzi wszystkie pozytywne skojarzenia bliskie kultowemu “Kieleckiemu” – pyszny smak, kremową konsystencję, zapach przyrządzanej przez babcię sałatki jarzynowej.

Nowy, roślinny Kielecki wytwarzany jest na bazie oleju rzepakowego i białek grochu z dodatkiem aromatycznej musztardy. Produkt jest dedykowany zarówno dotychczasowym konsumentom, ceniącym sobie wyrazisty smak i jakość produktów „Społem”, jak i ukłonem w stronę osób, które do tej pory odmawiały sobie ich przez nietolerancje pokarmowe czy decyzję o wykluczeniu ze swojej diety produktów pochodzenia zwierzęcego. Jak mówi Prezes Zarządu WSP „Społem” Anna Tomaszewska:

Tradycyjne marki nie tylko potrafią, ale też powinny odpowiadać na wyzwania współczesności. Osobiście, debiut Kieleckiego Roślinnego sprawił mi dużą satysfakcję, bo wspólnie stworzyliśmy coś, w co mocno wierzymy. Mamy nadzieję, że to wielkie wyzwanie, jakie podjęliśmy razem z kampanią RoślinnieJemy, przełoży się na wspólny sukces, a sam produkt odkryje przed konsumentami całkowicie nowy wymiar roślinnego smaku.

Ostatnie badanie konsumenckie i wczorajsze pozytywne reakcje na mediach społecznościowych kampanii Roślinniejemy przemawiają na korzyść potencjalnego sukcesu nowego produktu WSP „Społem”. Już prawie 12% Polaków nie pije mleka i nie je produktów mlecznych oraz niemal tyle samo nie je jaj i produktów jajecznych. Jednocześnie ze względu na pandemię 20% Polaków zaczęło postrzegać dietę roślinną jako bardziej atrakcyjną, a 54% z nich uważa, że żywność roślinna jest bardziej przyjazna dla środowiska niż produkty mięsne i nabiałowe.

Maciej Otrębski, Strategic Partnership Manager w kampanii Roślinniejemy, tak komentuje efekty współpracy:

“Pojawienie się na rynku roślinnego Kieleckiego to z mojej perspektywy krok milowy w popularyzacji produktów roślinnych w Polsce. Majonez z Kielc to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nad Wisłą marek w swojej kategorii. Tym ruchem WSP „Społem” pokazała, że jako firma tradycyjna potrafi wprowadzić na rynek pionierski, roślinny i – przede wszystkim – pyszny produkt. A dokładnie takie firmy doskonale odnajdą się w rzeczywistości, która w 2020 r. zaczęła być pisana na nowo.

Więcej informacji o tym, kiedy i gdzie będzie można zaopatrzyć się w Majonez Kielecki Roślinny będzie pojawiało się na profilach Majonezu Kieleckiego i Roślinniejemy.

Partnerem Monitorującym Media Stowarzyszenia jest

Obserwuj nas

Bądź na bieżąco

Trzymaj z nami rękę na pulsie i dołącz do 4629 osób, którym zależy na losie zwierząt hodowanych przemysłowo.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych i informowanie Cię o działaniach Stowarzyszenia Otwarte Klatki zgodnie z naszą polityką prywatności.

Stowarzyszenie Otwarte Klatki

ul. Grottgera 16/1, 60-758 Poznań

KRS: 0000444120

Animal Charity Evaluators