28 kwietnia 2021
Żabka Polska od dłuższego czasu zwiększa dostępność produktów roślinnych w swoich sklepach. Dotychczas dostępne dania gotowe, hot-dogi, burger Wegger, roślinne jogurty i alternatywy sera czy kremowe batoniki z tofu wzbogaci kilkanaście nowych roślinnie nadzianych produktów Plant Hunter. Wśród nich znajdą się zestawy lunchowe, które stanowić będą znakomitą alternatywę dla wszystkich, którzy ograniczają spożycie mięsa – do wyboru będą między innymi klasyczny zestaw obiadowy z kotletem roślinnym “jak drobiowym” z puree ziemniaczanym i buraczkami, makaron tagliatelle w kremowym sosie z kawałkami roślinnego kurczaka czy makaron z sosem bolońskim i roślinną alternatywą sera.
Obok dań obiadowych, Plant Hunter to także roślinne shaki (truskawkowy, czekoladowy), pasty bezjajeczne i bezrybne oraz kremowe batoniki z tofu (słony karmel, orzech). Fanów klasycznych dań w odświeżonej wersji ucieszą z pewnością sałatki, jarzynowa “jak z jajkiem” i makaronowa z roślinnym majonezem.
– Już blisko 40% Polaków deklaruje, że są fleksitarianami, czyli ograniczają spożycie mięsa i nabiału sięgając częściej po produkty roślinne. Z myślą o tych konsumentach, stworzyliśmy markę Plant Hunter, która może ich wspierać w dążeniu do zmiany codziennych nawyków żywieniowych. Tworząc nową linię produktów, z ogromną starannością dobieraliśmy składniki, dbając o ich jakość oraz zaskakujący smak. Wprowadzenie pierwszej w 100% roślinnej marki własnej do ofert Żabki poprzedziły liczne testy i badania, a także merytoryczna współpraca z naszymi partnerami – Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Żabka Polska.
W prace nad marką Plant Hunter zaangażowany od wczesnego etapu był zespół tworzący kampanię RoślinnieJemy, który wspierał wysiłki zespołu Żabka Polska w stworzeniu prawdziwie bezkompromisowej marki roślinnej, zapewniającej świetne wrażenia wszystkim osobom chcącym ograniczyć spożycie mięsa. Dzięki nowej marce Plant Hunter ograniczanie spożycia produktów odzwierzęcych stanie się łatwiejsze zwłaszcza dla tych, którzy nie zawsze mają czas na samodzielne przygotowanie posiłków.
– Jednym z podstawowych kryteriów w procesie budowania marki Plant Hunter było zapewnienie konsumentom wyjątkowego doświadczenia w roślinnym wydaniu, bez kompromisu na smaku czy teksturze dania. Wprowadzenie jej na rynek ugruntowuje silną pozycję Żabka Polska w gronie pionierów w zakresie zwiększania dostępności do roślinnych produktów i dań – twierdzi Maciej Otrębski, strategic partnerships manager w kampanii RoślinnieJemy.
Rynek produktów roślinnych w Polsce jest wart ponad 600 mln zł. Wartość europejskiego rynku produktów roślinnych w okresie między 2018 a 2020 wzrosła o 49%, osiągając wartość 3,6 mld EUR. Według danych Nielsen wartość sprzedaży chłodzonych roślinnych dań gotowych wzrosła o 16% w 2020 w porównaniu do poprzedniego roku. Marka własna Plant Hunter w sieci Żabka Polska to strategiczna decyzja, która potwierdza zasadność zmiany optyki w dyskusji o odbiorcach produktów roślinnych: z niszowej grupy w kierunku ważnego segmentu konsumenckiego, którego rola w przyszłości będzie tylko zyskiwać na znaczeniu.
Zdjęcia produktów (fot. Joanna Ogórek):
https://drive.google.com/drive/folders/1y_DApyQaFNGXnmCoMNLkGv_lDW2LMJi8?usp=sharing
Partnerem Monitorującym Media Stowarzyszenia jest
Trzymaj z nami rękę na pulsie i dołącz do 4629 osób, którym zależy na losie zwierząt hodowanych przemysłowo.
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych i informowanie Cię o działaniach Stowarzyszenia Otwarte Klatki zgodnie z naszą polityką prywatności.
Na Twoja skrzynkę wysłaliśmy prośbę o potwierdzenie adresu e-mail. Kliknij w link załączony w wiadomości. Jeżeli nie widzisz maila z potwierdzeniem, sprawdź w skrzynce SPAM.
Masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie danych osobowych przez pliki cookies przechowywane na Twoim urządzeniu, prosimy Cię o zmianę ustawień w przeglądarce. W przeciwnym razie nie będziesz mógł/a korzystać z serwisów Stowarzyszenia Otwarte Klatki.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Stowarzyszenie Otwarte Klatki, z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 14/37, 60-750 Poznań, wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000444120 i posługujące się numerem NIP 7831695600.
Pliki cookies mogą być odczytywane przez nasze systemy informatyczne, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy (np. Facebook, Google) - sprawdź listę naszych Zaufanych Partnerów.
Twoje dane są przetwarzane, aby umożliwić Ci sprawne korzystanie ze stron należących do Stowarzyszenia, zapewnić bezpieczeństwo podczas korzystania ze stron Stowarzyszenia, dokonywać analizy ruchu na stronach Stowarzyszenia oraz umożliwić Ci korzystanie z funkcji społecznościowych (takich jak przycisk "Like" od Facebooka).
Przekazujemy informacje na temat Twojego zachowania na stronie Stowarzyszenia dostawcom wykorzystywanych przez nas mediów społecznościowych oraz systemów analitycznych i reklamowych (zobacz listę naszych Zaufanych Partnerów). Spokojnie! Wiele plików cookies ma charakter zanonimizowany — bez dodatkowych informacji, na ich podstawie nie jest możliwa identyfikacja Twojej tożsamości.
Twoja przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies w Twoim urządzeniu, dlatego przy pierwszej wizycie prosimy o wyrażenie zgody na użycie cookies.
W każdej chwili możesz wycofać zgodę na wykorzystywanie cookies - w tym celu zmień ustawienia w przeglądarce internetowej — możesz całkowicie zablokować automatyczną obsługę plików cookies lub żądać powiadomienia o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu. Ustawienia można zmienić w dowolnej chwili.
Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych prosimy o kontakt: iod@otwarteklatki.pl
Wierzymy, że Twoje odwiedziny na naszej stronie internetowej są wyrazem zainteresowania działalnością Otwartych Klatek i troską o prawa zwierząt.
Cieszymy się, że jesteś z nami i mamy nadzieję, że wspólnie będziemy walczyć o lepszy świat dla zwierząt.