Dziękujemy
Na Twoja skrzynkę wysłaliśmy prośbę o potwierdzenie adresu e-mail. Kliknij w link załączony w wiadomości. Jeżeli nie widzisz maila z potwierdzeniem, sprawdź w skrzynce SPAM.
OGŁOSZENIE O PRZEJRZYSTOŚCI – dotyczy spotu skierowanego do Prezydenta RP Karola Nawrockiego w związku z zakazem hodowli zwierząt na futro
| 1. Sponsor ostateczny: Stowarzyszenie Otwarte Klatki, KRS: 0000444120 kontakt@otwarteklatki.pl, ul. Wyspiańskiego 14/37, 60-750 Poznań, Polska |
| 2. Podmiot płacący za polityczny materiał reklamowy: Sponsor wskazany w pkt 1 powyżej. |
| 3. Okres, w którym polityczny materiał reklamowy ma być publikowany, dostarczany lub rozpowszechniany: [Od daty rozpoczęcia do daty zakończenia.] |
| 4. Łączne kwoty i łączna wartość innych korzyści otrzymanych przez dostawcę oraz wydawcę usługi reklamy politycznej za polityczny materiał reklamowy: 55 000 zł brutto – dostawca Mova Film Sp. z o.o. 1 500 zł brutto – “gadas elo” Patryk Gadaszewski |
| 4. Łączne kwoty i łączna wartość innych korzyści otrzymanych przez dostawców usług reklamy politycznej za kampanię reklamy politycznej: nie dotyczy |
| 5. Informacje na temat pochodzenia kwot i innych korzyści otrzymanych przez dostawców usług reklamy politycznej: wszelkie koszty związane z produkcją spotu oraz jego publikacją zostały sfinansowane z 1,5 % podatku |
| 6. Metodyka użyta do obliczenia łącznych kwot i łącznej wartości innych korzyści otrzymanych przez dostawców usług reklamy politycznej za polityczny materiał reklamowy oraz, w stosownych przypadkach, kampanię reklamy politycznej: sumowanie wydatków w zakresie wynagrodzenia należnego firmie marketingowej oraz sumowanie wydatków w zakresie wynagrodzenia należnego operatorowi telewizyjnemu |
| 7. Polityczny materiał reklamowy jest powiązany z: poselską inicjatywą ustawodawczą i skierowaniem do podpisu przez Prezydenta RP ustawy z dnia 7 listopada 2025 r. o zmianie ustawy o ochronie zwierząt wprowadzającej zakaz hodowli zwierząt na futra. Przebieg procesu legislacyjnego: https://www.sejm.gov.pl/sejm10.nsf/PrzebiegProc.xsp?nr=703 |
| 8. [ Link(i) do strony internetowej zawierającej oficjalne informacje na temat warunków udziału w wyborach lub referendum związanych z politycznym materiałem reklamowym.]: nie dotyczy |
| 9. [Linki do europejskiego repozytorium politycznych materiałów reklamowych online.]: wypełnia operator telewizyjny |
| 10. Jak zgłaszać polityczne materiały reklamowe, które mogą być niezgodne z przepisami: [Informacje na temat mechanizmu zgłaszania potencjalnie niezgodnych z przepisami politycznych materiałów reklamowych, określonego w art. 15 ust. 1 rozporządzenia (UE) 2024/900.]: wypełnia operator telewizyjny |
| 11. [Wcześniejsza publikacja politycznego materiału reklamowego lub jego wcześniejszej wersji została zawieszona lub zaniechana ze względu na naruszenie rozporządzenia (UE) 2024/900.]: nie dotyczy |
| 12. STOSOWANIE TECHNIK TARGETOWANIA lub DOSTARCZANIA REKLAMY w oparciu o przetwarzanie danych osobowych: nie dotyczy |